Veelgestelde vragen (FAQ) - TRUSTCLIX

Ga naar de inhoud
VEEL GESTELDE VRAGEN (FAQ)
recentste update : 25/08/2020

IS TERUGBETALING VAN MIJN TRUSTclix-STORTING 100 % GEWAARBORGD OP HET EINDE VAN DE TWEEJARIGE PERIODE ?
Ja, de terugbetaling van uw TRUSTclix-storting is 100 % gewaarborgd op het einde van de tweejarige periode. Omdat voor elke euro vertrouwen die wij ontvangen, een passende waarborg voorzien is op een ING-rekening. Ook aanvaarden wij niet méér TRUSTclix'en dan wij kunnen waarborgen. Voor uw veiligheid en om u die 100 % waarborg te kunnen bieden, kan het dus zijn dat nieuwe onderschrijvers moeten wachten tot er opnieuw bijkomende TRUSTclix'en door ons worden aangeboden.

MOET IK LIDGELD BETALEN EN ZO JA HOEVEEL ?
Als je 0 € KLIK-profijt op een jaar ontvangt dan betaal je géén lidgeld.
Als je bijvoorbeeld 10 € KLIK-profijt op een jaar ontvangt dan betaal je slechts 1,5 € lidgeld in dat jaar en ontvang je 8,5 € netto KLIK-profijt van TRUSTclix.
Als je bijvoorbeeld 100 € KLIK-profijt op een jaar ontvangt dan betaal je slechts 15 € lidgeld in dat jaar en ontvang je 85 € netto KLIK-profijt van TRUSTclix.
Als je bijvoorbeeld 1000 € KLIK-profijt op een jaar ontvangt dan betaal je slechts 150 € lidgeld in dat jaar en ontvang je 850 € netto KLIK-profijt van TRUSTclix.
Als je bijvoorbeeld 1500 € KLIK-profijt op een jaar ontvangt dan betaal je slechts 195 € lidgeld in dat jaar en ontvang je 1305 € netto KLIK-profijt van TRUSTclix.

Kortom, de jaarlijkse ledenbijdrage betaal je via 15% afhouding van KLIK-bonussen die je ontvangt, met een maximum van 195 € per jaar.
Geen profijt in een bepaald jaar = géén ledenbijdrage verschuldigd.

WAAROM MOET IK EEN LEDENBIJDRAGE ALS IK KLIK-PROFIJTEN GENIET ?
Die ledenbijdragen dienen om het technisch gedeelte en de ondersteuning van het TRUSTclix-platform in stand te houden en uit te bouwen.

WAAROM MOET IK BIJ REGISTRATIE VAN MIJN ACCOUNT, MIJN BANKREKENINGNUMMER OPGEVEN ?
Uw bankrekeningnummer is nodig om de gebeurlijke KLIK-profijten waarop u recht heeft, te kunnen storten en om op het einde van de tweejarige periode uw inbreng te kunnen terug storten.

HOE ZIT HET FISCAAL IN MEKAAR MET MIJN KLIK-PROFIJTEN ?
Omdat de fiscale situatie van elke persoon verschilt, raden wij elkeen aan om dit individueel te bespreken met uw fiscale raadgever of  met de persoon die uw belastingsaangifte invult en bij twijfel gewoon advies in te winnen bij de belastingsdienst zelf. Zo stelt u zichzelf correct in regel.
Terug naar de inhoud